Skip to content

iPad

21 August 2010

Mi-am cumparat un iPad. Nu m-am mai putut abtine🙂 Initial am spus ca nu merita daca ai un net book dar se pare ca m-am inselat. Plus ca mizeria aia de laptop Lenovo imi mananca nervii. Asa ca astazi am dat o fuga pana la Apple store.

Deocamdata sunt extrem de incantat de el, mai putin de faptul ca nu suporta keyboard romanesc (dupa cum se poate observa din acest post). In rest – there’s an app for that. Asa ca astazi mi-am petrecut dupa-amiaza butonand – de fapt degetand – si instaland applicatii. 10+ la user experience.

Partea cea mai faina e ca, spre deosebire de laptopul de 5 kile, iPad-ul e mic si usor. Asa ca voi putea face ce mi-am dorit de mult: dimineata ma voi putea da pe net de pe WC🙂

Si intr-adevar e usor de tastat pe el. Mi-era frica pentru ca e relativ micut si touchscreen dar merge. De fapt ce am scris acum a fost si un fel de test al tastaturii. Si sunt multumit. As fi si mai multumit daca as afla cum naiba dezactivez T9 englezesc pentru WordPress app…

From → personal

4 Comments
  1. George Florentin permalink

    Sa il stapanesti cu placere!
    Am un prieten care face masterul la Univ Tehnica din Munchen si mi-a spus ca este o echipa acolo care se ocupa de facut aplicatii pentru iPad, ba chiar dinainte de a aparea pe piata. A lucrat si el in aceasta echipa si mi-a zis ca iPad este interesant o zi, dupa care te obisnuiesti cu el si incepi sa ii vezi limitarile si te intrebi de ce ai dat 600$ pe asa ceva.

    Intr-adevar, comparativ cu o belea de laptop de 15, 16 sau 17, este mai practic, insa si mai practic consider ca este un laptop din categoria mini. Eu am un Dell mini 1012 de 10” si este mult mai convenabil decat un laptop mai mare sau decat iPad, caci pot face mult mai multe cu el. Si nu a costat mai mult de 400€.

    Oricum, cat zici ca te tine bateria?

  2. vladr permalink

    Să știi că inițial și eu am spus că nu își are rostul dacă ai un netbook dar nu e chiar așa. Adică atât timp cât vrei să faci cu el tot ce faci cu un netbook te lovești de limitări – de exemplu pe blog tot de pe laptop am să scriu.
    Dacă în schimb îl privești ca pe un device pentru email, multimedia, ebooks, browsing, social networking etc., atunci vezi că își face treaba minunat și e o experiență mult mai plăcută decât de pe un laptop.
    Batria ține “as advertised”. Am butonat două zile într-una la el și nu s-a golit.

  3. dar nu aveai ceva htc?nu face cam aceleasi chestii iPad-ul?

    a da……nu stii cat caosta un htc hd 2 pe la voi?am o noua manie cu htc

  4. vladr permalink

    Păi nu făcea chiar aceleași chestii. HTC e smartphone, iPad e tablet. Poți face mult mai multe cu el.

    Nu am idee cât e un HTC HD 2 pe aici… Am impresia că aici se vând doar pe abonament nu și “la liber”.

Leave a Reply

