Skip to content

Odihnit

2 September 2010

Săptămâna asta am început lucrul în echipa nouă. Deocamdată am de învățat o grămadă de chestii și mai puține de făcut și – incredibil – după atâta vreme chiar nu mai trebuie să muncesc după ce plec de la servici. Am și uitat ce fain e să ai timp liber seara și în weekend-uri. Nu m-am mai simțit atât de bine și de relaxat de multă vreme😀

Așa că zilele astea profit la maxim – după lucru citesc, mă odihnesc, ies în oraș… o mulțime de chestii pe care nu le-am putut face în mijlocul nebuniei de la fostul loc de muncă. Unde mai pui că vine Labor Day, adică ziua muncii, care e prima luni din septembrie. Deci urmează și un weekend lung. Viața e frumoasă!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

