Skip to content

I’m Back

22 September 2010

Ar fi cazul să mai scriu ceva pe aici🙂 Am zis că mă apuc de ieri dar am avut o zi din aia când totul merge prost…

Am fost dis-de-dimineață la sală. M-am schimbat, m-am despachetat, am pus toate chestiile care le aveam într-un dulap (adică  portmoneu, chei, haine, geantă, prosop și tot felul) și am constatat că dulapul nu se închide. A trebuit să îmi adun toate să le mut în alt dulap.

Asta se întâmpla la vestiar, unde toată lumea merge la duș și pe urmă umblă pe acolo în fundul gol. Și un nenea din ăsta în fundul gol și-a deschis dulapul peste degetele mele și a început să-și ceară scuze. Și aici am o întrebare (gen discuțiile din Seinfeld) – ce faci în situația asta? Cum interacționezi cu un nenea în fundul gol?

Pe urmă am ajuns în sfârșit pe treadmill unde am constatat că Zunele nu se aprinde, chiar dacă îl încărcasem, credeam eu, cu o zi înainte. Și e groaznic să alergi pe bandă jumătate de oră, fără muzică, ascultându-ți doar vocea interioară care înjură de toți sfinții.

După cum ziceam, o mulțime de mizerii mărunte. Am luat o amendă pentru că am parcat mașina invers. Nici nu știam că nu e voie. Adică stradă necirculată, cu o bandă pe sens și un spațiu de parcat mașini pe unul din sensuri (care NU era bandă de circulat, era strict pentru parcare). Ei bine eu veneam de pe celălalt sens, nu cel cu spațiul de parcare și nu am mai întors mașina, am tăiat sensul opus și am parcat-o în spațiul ăla direct. Când m-am întors aveam amenda în parbriz😦 Și doar o oră am fost plecat – a naibii de vigilentă poliția în Bellevue.

Plus că am și răcit un pic. Groaznic!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

