Skip to content

Cablul

24 September 2010

Am niște căști la servici. Din păcate nu sunt din alea fancy, wireless, sunt din alea cu cablu. Și pe cuvânt că nu pot înțelege cum, doar luându-le de pe masă și punându-le pe urechi și invers, cablul ăla reușește să se înoade tot și să se încâlcească în jurul scaunului. E incredibil. Zici că am un spiriduș pus pe șotii în birou.

Cum poate cablul să ajungă răsucit de două ori în jurul spătarului, băgat pe sub roțile scaunului (e scaun de birou, cu roți) și înnodat bine? Din momentul în care îmi dau seama – când întorc capul într-o parte și căștile îmi zboară de pe urechi pentru că, deși cablul are 2 metri, 1 metru jumate e răsucit pe undeva – din momentul ăla până când aduc cablul la o formă normală pierd câte 5 minute: ridicat scaun, răsucit, deznodat, târât pe sub masă…

De ce se încâlcește atât de ușor (practic nu depun niciun efort ca să îl încâlcesc) și se desface atât de greu? Și cum? Cum naiba ajunge printre roțile scaunului fără să simt nimic? Și de ce nu iese de acolo la fel de ușor? Chiar am încercat să trec roțile peste cablu înapoi – nu merge. Se înțepenește, se agață în roți. Ca să îl scot ajung inevitabil să ridic scaunul cu roțile în sus. Dar de intrat între roți se pare că poate foarte ușor.

Asta va rămâne un mister pentru mine. Sper doar să nu mă trezesc legat de scaun sau spânzurat de cablul ăsta nărăvaș. Sunt cu ochii pe el! (Ca să vedeți cât de periculoasă poate fi munca de birou uneori)

From → true story

One Comment
  1. George Florentin permalink

    Cred ca in situatia aceasta se aplica vreuna din legile lui Murphy.
    Am 2 perechi de casti. Unele interne, de MP3 player si unele mai mari, Sennheiser, si absolut de ficare data cand le introduc in ghizdan cablul, printr-o minune, se rasuceste, se innoada, si se incalceste de nu imi mai vine sa le scot. Ori fratele spiridusului tau e la mine in ghiozdan, ori producatorii de cabluri pentru casti le-au facut in asa fel incat sa le rupi cat mai repede ca sa iti cumperi altele.

    Iar in ceea ce priveste castile wireless, am avut (cred ca le mai am puse bine pe undeva) niste casti bluetooth Stereo de la Nokia. Se aude excelent la ele, insa cand ti-e lumea mai draga, te lasa bateria. Uneori, orice ai incerca sa faci , nu mai vor sa se conecteze. De niciun fel, la niciun dispozitiv. Dupa o multime de restarturi si blesteme se conecteaza, insa esti prea nervos ca sa vrei sa mai asculti muzica.
    Se pare ca cineva acolo sus nu vrea sa folosim casti.

Leave a Reply

