Skip to content

Din nou de la sală

27 September 2010

La ProClub sunt niște dulăpioare cu încuietoare la vestiar. Funcționează în felul următor – cauți un dulăpior gol, introduci cardul de membru ProClub în încuietoare – pe interiorul ușii – și pe exterior ai o tastatură pe care introduci un cod de 4 cifre. Cardul trebuie băgat înăuntru ca să nu poți încuia de nebun toate ușile. Practic un dulăpior pe persoană. Codul e ca doar tu să poți descuia ușa.

Foarte bun sistemul. Problema e că sunt sute de dulăpioare în vestiar. Sute. Pentru că ProClub e imens. De fapt asta e doar o parte din problemă. Cealaltă parte este că eu am început să merg la sală dis-de-dimineață, adică pe jumate adormit. Ce se întâmplă când combini cele două părți ale problemei? Da, după ce am terminat cu sala am uitat unde mi-am încuiat hainele, portofelul, cheile de la mașină etc. Am petrecut un sfert de oră introducând PIN-ul meu super secret în toate ușile din zona în care aveam impresia că mi-am lăsat lucrurile.

Am găsit ușa până la urmă dar a fost destul de jenant. În primul rând că se uitau unii la mine ca și cum încercam să jefuiesc vestiarul. Alții probabil că abia se abțineau să nu pufnească în râs când vedeau cum fac ture cu o privire disperată și trag de toate ușile. Eu mă gândeam ce naiba voi face în cazul în care nu mai găsesc ușa. Merg să rog pe cineva să ce? Să desfacă toate dulapurile de acolo? Nici nu știu dacă pot sau vor să facă asta. Bine, după cum ziceam, când am început să intru în panică am și găsit ușa. Dar am învățat o lecție importantă: trebuie să beau cafea mai tare în diminețile în care merg la sală.

From → true story

One Comment
  1. Eu am doua metode:
    1. Prefer un dulapior si il tin minte
    2. Daca e ocupat, iau altul si ori lipesc un post-it de langa oglinda pe el, ori imi pun pantofii deasupra lui.

Leave a Reply

