Skip to content

Reluare: Babylon 5

29 September 2010

Am răcit. Destul de nasol. Așa că nu am chef și aventuri de povestit. Atât doar că am început să mă uit din nou la Babylon 5. Chestie de cuplu: se pare că o dată la un an jumate – doi ani, atât eu cât și soția ajungem atât de sătui de prostiile de la TV încât ne punem să revedem Babylon 5. Dovada în acest post din 2009🙂

Nu mă apuc din nou să explic de ce Straczynski e tata lor și cum e singurul serial SF cu o poveste care se leagă cap – coadă și cum ne uităm la episod după episod chiar dacă îl vedem a treia sau a patra oară… Prima oară l-am văzut acum mulți ani pe Pro TV (sau Antena, cine mai ține minte).

Prima oară l-am văzut în doi când eram la facultate și un prieten s-a lăudat că are tot serialul pe DVD. Ne-am adus imediat aminte ce interesant era și, cum nu apucaserăm să îl vedem tot când era la TV, ne-am închis în casă și ne-am uitat de dimineața până noaptea vreo săptămână.

Apoi l-am mai revăzut o dată în Canada. Cred că atunci ne uitam la Battlestar Galactica – ăla nou, de îi zice BSG – și BSG devenea tot mai penibil episod de episod. Și ne-am zis noi unul la altul “BSG ăsta devine tot mai penibil episod de episod. Nu le mai fac ca pe vremuri. Ții minte Babylon 5 ce tare a fost?”. Și așa ne-am pus să mai vedem odată serialul cap coadă.

Și acum – acum ne plictiseam și nu aveam ce vedea. Și ne-am zis noi unul la altul “Nu te ține să ne mai uităm încă odată la Babylon 5”. Și acum ne uităm din nou la Babylon 5…

From → personal

2 Comments
  1. Radu permalink

    De cate ori l-ai vazut pana acuma ? :))

  2. vladr permalink

    Câteva…😛

Leave a Reply

