Skip to content

Fervex

8 October 2010

Ar trebui să mai dau pe aici din când în când… Ultimele două săptămâni am zăcut răcit. Bine, m-am târât până la lucru și înapoi când nu am putut lucra de acasă dar cam atât. Și mult Fervex. Și echivalentul american la Fervex (Theraflu) de când m-am speriat că se subțiază proviziile de Fervex aduse din România.

Vestea bună e că am terminat Babylon 5 repede. Vestea proastă e că încă nu mi-a trecut așa că probabil am să mai zac câteva zile. Și Fallout New Vegas apare abia peste vreo 2 săptămâni. Trebuie să îmi găsesc altă distracție.

Apropo de distracție – se pare că la anul apare Heroes of Might&Magic 6 Might&Magic: Heroes 6. Abia aștept. Bine, sunt sigur că release date-ul jocului este după release date-ul fetiței noastre așa că nu știu cât timp voi mai avea de joace…

Cam atât deocamdată. Mă întorc la zăcut.

From → personal

2 Comments
  1. George Florentin permalink

    De ce nu incerci serialele Lie to me sau The Mentalist?

  2. vladr permalink

    The Mentalist urmăresc și îmi place. Din Lie to Me am văzut câteva episoade. E OK dar nu mă omor după el.

Leave a Reply

