Skip to content

Puzzled

31 October 2010

Am descoperit Puzzle Master de la Facebook cu probleme de algoritmică. Și cu asta mi-am pierdut timpul câteva seri. Am înțeles că le folosesc pentru recrutare sau ceva. Eu nu caut să îmi schimb din nou job-ul dar nu mi-am mai bătut capul cu probleme de gen de foarte mult timp – de la olimpiadele la info din liceu și Imagine Cup (unde am înțeles că nici nu mai au secțiunea de algoritmică anul ăsta – păcat).

Și am zis că dacă tot e vorba de scris progrămele, aș putea să încep să învăț și Python. Și Python rules! E cel mai expresiv limbaj cu care am lucrat. Deși încă îmi e puțin greu să gândesc în el (faza cu liste în loc de vectori mă omoară), totuși – wow! Am devenit fan!

Așa că asta e ultima mea distracție – probleme de algoritmică în Python🙂 Păcat că nu am atât de mult timp cât mi-ar plăcea ca să-mi bat capul cu ele. Oricum consider că îmi prinde bine – îmi mai aduc aminte câte ceva și mai învăț chestii noi.

From → code complete

One Comment

Leave a Reply

