Skip to content

Vremea e de vină!

3 November 2010

M-am lenevit. N-am mai fost la sală, n-am mai făcut nimic. Muncă și trândăveală. Complet lipsit de vlagă și apatic.

Azi dimineață în schimb, m-am trezit foarte bine dispus și plin de energie. Și mă tot gândeam – de ce? Nu am dormit mai mult decât de obicei, nu am mâncat nimic diferit de ce mănânc de obicei, nicio schimbare… Cum de, dintr-o dată, mă simt atât bine? Și mi-am dat seama: azi a ieșit soarele. S-a oprit ploaia asta mizerabilă de Seattle care ține cu săptămânile. Incredibil ce efect are. Ziceam mai demult că m-am obișnuit cu vremea de aici dar se pare că nu e chiar așa.

Trebuie să profit din plin pentru că sunt sigur că de mâine urmează alte n săptămâni de ploaie. Nu putea și Microsoft să aibă sediul central în Honolulu?

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

