Skip to content

Bastarzii

15 November 2010

M-am oprit din scris pentru că am pățit o chestie nasoală și, fiind blog personal, trebuie să scriu despre ea. Și nu am vrut.

Niște bastarzi mi-au spart mașina. Acum o săptămână, sâmbătă noaptea, cu mașina parcată în fața casei. Mi-au furat GPS-ul, dar nu de el îmi pare rău, îmi pare rău de mașină. Geamul șoferului spart și ambele uși din față zgâriate bine de tot. Am noroc că am asigurare bună și am înțeles că vor face mașina ca nouă – piese noi, vopsită, tot tacâmul. Doar că trebuie să stea câteva săptămâni în service.

Până atunci am primit, tot mulțumită companiei de asigurări, o Kia Spectra. Care e ca o cutie de conserve comparativ cu mașina mea. Așa că excursia în Canada s-a anulat.

Și ne gândeam noi mai demult dacă să ne mutăm sau nu din Trails of Redmond, complexul de apartamente unde stăm acum. După distracția asta, ne mutăm hotărât după ce ne expiră contractul. Undeva unde nu se intră nici în clădire nici în garaj decât cu cartelă. Eu aș prefera un castel cu pod retractabil, dar nu știu dacă găsim prin zonă.

Am dezactivat comentariile pentru postul ăsta că sigur cineva ar vrea să scrie Nu știi că nu trebuie lăsat GPS-ul în mașină? La care eu aș răspunde Da, dar nu m-am gândit că mi-o sparg în fața casei și că nici alarma nu sună… La care el ar răspunde Păi vezi că totuși s-a întâmplat. Și eu aș răspunde Da, știu, m-am învățat minte. Doar că treaba s-a consumat și nu am chef de discuția asta. Deci fără comentarii.

From → personal

Comments are closed.

