Skip to content
Tags

Weekend lung cu Prison Break

29 November 2010

Și a trecut și Thanksgiving. Weekend lung. A fost frumos și relaxant. Și relaxându-mă eu așa, căutam ceva de vizionat de pe Netflix. Și am dat de Prison Break. Știam de serialul ăsta de mult timp, doar că nu m-a atras pentru că la un moment dat am văzut la televizor un episod de pe la mijlocul sezonului 1 și nu am înțeles nimic.

Ei bine weekend-ul ăsta l-am luat de la început (acum sunt pe la mijlocul sezonului 2) și e… wow! Action packed. Zău că nu știu cum aș fi rezistat să văd episoadele la TV la o săptămână distanță. Clar că altceva nu mai fac până nu termin tot serialul.

Ce poate fi mai plăcut decât lenevitul la televizor, cu foc în șemineu, cu un păhărel de Jack Daniel’s și un serial palpitant? Life is good! Bine, era, azi e luni. Înapoi la muncă😦

From → movies

3 Comments
  1. Las’ ca ajungi la sezonul 3 si iti trece🙂 muhaha

  2. vladr permalink

    Ai avut dreptate. Ultimele două sezoane sunt mizerabile😦

  3. mda… Daca avea un singur sezon era perfect.

Leave a Reply

