Skip to content

SF

1 December 2010

Mă uitam eu cu soția la Prison Break la televizor – că mă uit de pe Netflix prin Xbox și se făcuse târziu și ne era somn. Așa că am decis să ne mutăm din sufragerie în dormitor. Am luat iPad-ul, am deschis Netflix app și am continuat vizionarea.

Și atunci am realizat cât de mult a putut să avanseze tehnologia. Zău că acum câțiva ani am văzut un concept video cu așa ceva – cum muți filmul de pe TV pe tablet și chestii. Adică nu demult asta era SF și acum a devenit ceva la ordinea zilei. Fascinant.

Mă surprind câteodată spunând asta, chiar dacă lucrez în domeniu și chiar dacă mă joc cu tehnologii de ultimă oră. Sau poate chiar ăsta e motivul…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

