Skip to content

Somn ușor

6 December 2010

Nu am dormit grozav de bine în ultimele săptămâni. Am stat până târziu și m-am uitat la Prison Break și alte prostii. Și m-am trezit dimineața la 8 că mi-am propus să ajung pe la 9 la servici. Așa că m-a ajuns oboseala. Și am făcut ce fac eu de obicei în aceste situații: am tras un somn epic de 12 ore și m-am trezit ca nou.

Nici nu vă închipuiți ce re-energizant e un somn din ăsta. Și mi-a povestit soția cât de bine am putut să dorm: la vreo două ore după ce am adormit, cică a început să sune o alarmă de incendiu vis-a-vis de noi. Asta pe la ora 11 că eu am adormit pe la 9. Și a sunat și a sunat. Și au ieșit vecinii din apartamente. Și au venit pompierii. Agitație, sirene. Și în toată gălăgia asta, eu dormeam cu Mr. Py în brațe fără nicio problemă.

Deci da, m-am odihnit foarte bine😀

From → true story

One Comment
  1. Mrs. Py ce parere are despre ce ii faci lui Mr. Py? :))

Leave a Reply

