Skip to content
Tags

Cafea – Partea XI

17 December 2010

Am rămas fără cafea (oh, nu!) de vreo două zile și n-am mai ajuns să cumpăr. Bine, am ceva nes prin casă, doar că am trecut de mult timp pe cafea naturală și am uitat ce cantitate de nes trebuie pusă în cană. Așa că m-am târât adormit la bucătărie, am preparat ce am preparat acolo și, fiindcă am uitat rețeta, am ajuns la lucru pe jumate adormit.

Și ca să vedeți ce face lipsa de cafea: mă ia pe instant messenger un coleg din India (as in India Development Center) – “Ai două minute? Putem vorbi?” La care eu răspund – “Sigur, hai la mine în birou”.

Astăzi neapărat merg după cafea…

From → coffee

Leave a Comment

Leave a Reply

