Skip to content

În vacanţă

28 December 2010

Ah, vacanţă… Ce fain e să te trezeşti dimineaţa luni sau marţi şi în loc să alergi la servici să leneveşti prin casă, să bei o bere😀 Sunt curios dacă o să-mi fie de ajuns două săptămâni. Deja mă gândesc cu groază că jumătate din vacanţă a şi trecut.

Dar e bine. Am citit vreo două cărţi, am rezolvat o problemă grea de la Puzzle Master, am băut enorm de multă bere, am mâncat bunătăţi de Crăciun (soţia a făcut cei mai buni cozonaci pe care i-am mâncat în viaţa mea). Am primit cadou un Kinect, se pare că am fost cuminte anul ăsta. Şi în sfârşit mă simt foarte relaxat.

Trebuie să profit la maxim pentru că mai avem doar vreo 6 săptămâni până vom fi trei. Şi atunci cam gata cu distracţia. După cum ziceam, e probabil ultima vacanţă liniştită pe care o voi avea multă vreme de acum încolo. Nu că nu aş aştepta momentul cu nerăbdare. Sunt convins că va fi foarte bine, doar că va fi diferit. Şi am nevoie de ceva odihnă.

Am început să merg din nou la sală de câteva săptămâni. Şi mă bucur pentru că mi-am propus să o fac înainte de anul nou. Pentru că după anul nou, toţi îşi fac resolution să slăbească 100 de kile şi ProClub e plin ochi pentru două săptămâni, până se întorc toţi la McDonald’s. Nu am vrut să fac parte din mulţimea respectivă.

Aşa că vă doresc un Crăciun fericit (puţin cam târziu) şi un an nou fericit (puţin cam devreme) şi sper să vă bucuraţi şi voi de vacanţă cel puţin la fel de mult ca mine!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

