Skip to content

2010 – 2011

31 December 2010

2010

Un an plin. Multe s-au întâmplat în 2010. Mi-am cumpărat maşină (mi-au şi spart-o bastarzii). M-am plimbat mult – Vancouver, Whistler, Portland, cam peste tot prin Washington. Nişte peisaje şi amintiri superbe. Am schimbat job-ul, m-am mutat din AdCenter în Office Mobile. Şi, cel mai important, am aflat că voi fi tată. Şi astea sunt doar primele chestii care îmi vin în minte. După cum ziceam, un an plin.

Pe partea geeky a lucrurilor, am contribuit la lansarea noii versiuni AdPredictor, care a fost cel mai nebunesc proiect din viaţa mea (a se citi un milion de lucruri de făcut într-un interval de timp imposibil de scurt). Am decis să îmi extind puţin orizonturile, aşa că am început să mă joc cu Vim şi Python. Am avut ocazia să scriu nişte script-uri în BASH, care este la un cu totul alt nivel decât shell-ul Windows şi am avut ocazia să lucrez cu GCC, care este cel mai mofturos compilator din lume. Am învăţat multe.

Am fost sportiv, ceea ce e foarte bine. Am dat jos câteva kilograme. Pe urmă le-am pus la loc. Pe urmă le-am dat jos iară🙂

Mi-am neglijat puţin blog-ul, recunosc. Am scris mai puţin. Nu am fost inspirat. Sper să schimb asta în 2011, deşi nu promit nimic. Anul viitor vor fi schimbări mai importante în viaţa mea decât blog-ul… Dar voi încerca.

2011

Şi vine 2011. Acum ar fi momentul să fac o listă lungă de new year resolutions în care să înşir tot felul. Dar nu am de gând să fac asta. Pentru 2011 mi-am propus un singur lucru: să fiu cel mai bun tătic ever. Şi cred că e suficient.

La mulţi ani!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

