Skip to content

Nesomn

9 January 2011

Deși am terminat vacanța de o săptămână, încă nu mi-am revenit. Noaptea adorm tot pe ritm de vacanță, pe la 1 – 2 și dimineața mă trezesc devreme. Și sunt ca un zombie. Mă târăsc până la servici, mă chinui să îmi fac treaba, pe urmă vin acasă și zac lipsit de energie. Nu știu ce naiba. Că doar vin din vacanță, mă așteptam să fiu fresh.

Tot încerc să trag un somn din ăla de 12 ore, cum făceam mai demult când mă ajungea oboseala, doar că nu-mi iese. Și mă gândesc că peste câteva săptămâni vine aia mică și atunci va fi și mai greu cu odihna…

Săptămâna asta a trecut ca prin ceață pentru mine. Nu e vorba că nu dorm deloc, dorm câte 6 ore pe noapte, atât doar că eu dacă nu îmi fac somnul de cel puțin 8 ore, nu mă simt bine. Plus că acum mai am și de recuperat. Groaznic. Trebuie să găsesc o soluție că nu mai rezist mult așa.

From → personal

One Comment
  1. power nap la munca FTW!🙂

Leave a Reply

