Skip to content
Tags

The Player of Games, Zero History, Nemesis

11 January 2011

iPad-ul dăunează grav cititului. Serios. În loc să pun mâna pe o carte, acum pun mâna pe iPad și mă dau pe internet. Mi-e și rușine cât de puțin am mai citit de când l-am cumpărat… Măcar acum, în vacanța de Crăciun am terminat niște cărți pe care le aveam începute.

The Player of Games de Iain M. Banks a fost foarte bună. Parcă nu la fel de bună ca Use of Weapons, dar bună oricum. Am de gând să citesc tot ce a scris nenea Banks în universul Culture. Cartea e despre o societate care nu face parte din Culture și care are la bază un joc extrem de complex. Personajul principal, cel mai bun jucător de orice din Culture este recrutat să meargă să se joace.

Zero History de William Gibson este ultimul roman din trilogia Bigend. Mi-a plăcut enorm de mult. Toată trilogia. Îmi place și noul său stil de SF contemporan și felul unic în care scrie. Cartea e din nou despre marketing, de data asta cu aplicații în moda vestimentară (inițial) ajungând la urmăriri, spionaj high-tech și tot felul de alte minunății. Recomand cu căldură. Și dacă nu ați citit încă celelalte două cărți, începeți cu Pattern Recognition și Spook Country.

Acum mă chinui să citesc Nemesis, de James Swallow, ultimul roman din seria Horus Heresy, din universul Warhammer 40K. Mă chinui pentru că nu este cel mai grozav roman (mai ales că tocmai am terminat un William Gibson), dar cum le-am citit pe toate celelalte dinainte, am zis să îl încerc și pe ăsta. Cum romanele astea ies pe bandă și sunt scrise de diferiți autori, că mno, e SF de franciză, cărțile sunt cam hit or miss. Unele m-au ținut cu sufletul la gură. Nemesis nu.

Urmează, foarte probabil, mai mul Banks, începând cu Matter. Și de data asta îmi cumpăr ebook ca să pot să citesc de pe iPad🙂

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

