Skip to content

O oaie

13 January 2011

Ieri am fost să mai cumpărăm una-alta pentru aia mică și, printr altele, am luat un Sleep Sheep. Sleep Sheep este o oaie de pluș care scoate sunete liniștitoare ca să ajute bebele să doarmă. Și am zis că dacă tot nu am dormit bine de atâta vreme, cum ar fi să încerc eu oaia🙂

Aveam de ales între 4 sunete. Primul era bătaia inimii mămicii, cum se aude din uter. Asta poate liniștește un nou-născut, pe mine în niciun caz. Al doilea era zgomot de ploaie. Ăsta nu mergea că auzind apă curgând îmi venea să fac pipi. A treia opțiune era sunetul oceanului. A patra – strigăte de balene, care sunau puțin sinistru.

Am ales sunetul oceanului. Și wow! Am adormit imaginându-mă într-un hamac prins între doi palmieri pe o plajă tropicală. M-am trezit fresh. De acum știu ce să fac când am probleme cu somnul. Chiar dacă la asta mică nu o să îi placă oaia, consider că am făcut o investiție grozavă.

From → true story

4 Comments
  1. Call me old fashioned, dar ma astept la o oaie sa behaie :)))

  2. vladr permalink

    Welcome to the world of tomorrow! :))

  3. … where sheeps think they are whales….

Trackbacks & Pingbacks

  1. Lectura obligatorie « Vlad’s Happy Place

Leave a Reply

