Skip to content

Clor, Ikea, chifteluțe

15 January 2011

Clor

Am început mutatul. Și, printre primele transporturi, am dus niște chestii de curățat. Printre care și un bidon de clor. Ei bine bidonul ăsta de clor a avut bunăvoința să curgă. Și nu mă supăr că mi-a distrus un tricou, și nici că i-a distrus soției o pereche de pantaloni. Nici măcar că a trebui să aruncăm plasa în care a curs cu conținut cu tot. Ce mă deranjează e că a picurat pe undeva prin mașină. După 5 minute de condus mă doare capul și mă ustură ochii. E groaznic. Nu știu cât naiba durează să iasă mirosul. Și azi a trebui să conduc și până la Ikea…

Ikea

Am fost la Ikea cu soția. Și, cu toate că a spus că nu îi place să umble prin Ikea, și cu toate că am făcut o listă cu ce trebuie să luăm ca să terminăm cât de rapid se poate – să mergem rapid dintr-o parte în alta, tăiem de pe listă și plecăm; in-out; cum am ajuns în showroom, cum a început să se uite la tot ce era acolo. Zău că nu înțeleg de ce fac femeile așa. Gen uite, au reducere la frigidere. Uite ce ieftin e frigiderul ăsta (avem frigider și nu am plănuit niciodată să cumpărăm unul nou). Sau uite ce culoare faină are canapeaua asta (avem deja canapea) și uite ce silențios se închid ușile la mobilierul ăsta de bucătărie (bucătăria noastră e mobilată). Am fost să luăm o husă pentru canapea, un suport de vase și două rafturi de pus în dulap și am stat mai mult de o oră😐

Măcar am mâncat niște chifteluțe suedeze.

Chifteluțe

Chifteluțele suedeze sunt b-e-s-t-i-a-l-e. Pe cât de mult urăsc plimbatul prin Ikea, pe atât îmi plac chifteluțele alea. Cantina din Ikea e ca o oază de bucurie. Singura bilă albă din toată experiența. Pe cuvânt că nu știu ce m-aș face fără ele…

 

From → personal

One Comment
  1. Mircea permalink

    bre, cine mai foloseste clor?😛 trololo

Leave a Reply

