Skip to content
Tags

Failcup – partea 2

15 January 2011

Se pare că m-am descurcat bine în runda de calificări plină de fail și am avut ocazia să particip în runda 1, care se voia mai reușită. Nu a fost mai reușită.

De data asta, runda se desfășura în 3 părți de 3 ore – după ora mea locală, 7 – 10 sâmbătă dimineața, 1 – 4 sâmbătă dupămasa și 1 – 4 duminică dumămasa. Cum eu sunt foarte ocupat cu mutatul zilele astea, am decis să mă trezesc la 6, cu noaptea în cap, și să bag mare în speranța că mă calific din prima tură, ca să pot să-mi văd de mutat restul weekendului. Zis și făcut – mă trezesc la 6, rupt de somn, bag niște cafea, pregătesc niște script-uri micuțe care să-mi ușureze munca (pentru că e introdus din nou cronometrul de 6 minute) și vine ora 7.

Mă apuc de prima problemă, o rezolv și arunc un ochi pe pagina de la Hacker Cup. Fail – unii utilizatori nu reușesc să trimită soluțiile. De data asta nu e problemă de browser, e problemă server-side.

Mă apuc de a doua problemă. Iau un set de date din exemplu, iau rezultatul așteptat și lucrez la soluție. La un moment dat îmi bate – algoritmul meu întoarce același rezultat ca cel luat de pe pagină. Verific. Rezultatul de pe pagină e altul. Mă gândesc că nu l-am copiat eu bine. Nu, fail – idioții au schimbat enunțul problemei/exemplele în timpul concursului.

Mai arunc un ochi pe a treia problemă și, cu 30 de minute rămase pe ceas, deodată văd că nu mi se mai încarcă pagina. Fail – datorită problemelor tehnice, au decis să oprească concursul cu jumătate de oră mai repede.

Cică următoarele două părți se amână cel puțin o săptămână. Eu speram că, dacă mă calificam weekendul ăsta în runda 2, să particip weekendul viitor pentru că mai încolo vine asta mică și numai de concursuri nu o să-mi mai ardă. Chiar mă bucuram ce bine pică datele… dar nu. Fail.

În concluzie, îi rog pe domnii de la Hacker Cup să pună mâna pe Code Complete Beginning Programming for Dummies The Complete Idiot’s Guide to Programming Basics și aștept Google Code Jam.

LE: Nu, nici de data asta nu scriu de ciudă, teoretic m-am calificat în runda 2.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

