Skip to content

Ca o cămilă

17 January 2011

Primul post din noua locuință. Am mutat aproape tot, inclusiv internetul😀 Au mai rămas doar câteva ciurucuri și mobila mare (fotoliu, canapea etc.) pe care ne-o vor muta profesioniștii vineri.

Bine, pentru realizarea asta am avut un weekend de pomină în care am cărat ca o cămilă. Și în stil românesc, că nu am vrut să închiriez dubiță – gen noptieră prinsă cu centura de siguranță pe scaunul de lângă șofer și saci de gunoi plini cu haine pe bancheta din spate. Râd în timp ce scriu ce aiurea a fost. Plus că am făcut o lună de sală în câteva zile, în sus și în jos pe scări.

Astăzi a fost ultimul tur de forță, în care m-am luptat cu salteaua, care nu voia nicicum să se ruleze. Am pus-o la pământ, soția a legat-o ca pe o sarma oltenească, apoi m-am chinuit să o îndes în portbagaj.

Am și demontat tot ce se putea demonta și acum sunt prea obosit ca să montez la loc. Și printre chestiile demontate este, de exemplu, patul. Noaptea asta se doarme pe saltea pe jos🙂 Măcar am băgat modemul în priză cât să avem internet. Revin mâine, după un somn bine-meritat.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

