Skip to content

Gata cu insomnia

18 January 2011

Mă plângeam nu demult că aveam ceva probleme cu adormitul noaptea și că nu reușeam să îmi fac somnul de 8 ore. Nu mai este cazul. De când am început cu mutatul, dorm neîntors câte 10 ore pe noapte. Deci dacă suferiți de insomnie, vă recomand să vă schimbați locuința🙂

Și cafeaua nu are nicio legătură cu asta. Pentru că de câțiva ani am decis să nu mai beau cafea în timpul zilei, în afară de cafeaua băută de dimineață (la aia nu pot renunța). Acum, ca să fac față mutatului, am început să beau câte o cafea și la amiază, ca să am mai multă energie. A funcționat. Am fost mai agitat, am împachetat cu mai mult spor, am cărat… Dar seara tot am luat somn imediat.

Pică bine pentru că în curând (două săptămâni jumate), nu știu iară când și cum voi mai reuși să dorm…

From → personal

One Comment
  1. ar tb sa iti pui un countdown timer pe blog🙂 eu asa as face😛

Leave a Reply

