Skip to content

Șuruburi…

18 January 2011

Am demontat o mulțime de lucruri pentru transport – patul, scaunul de la birou, suportul de la TV… Și știți care e cel mai nasol lucru? Când te trezești cu șuruburi în plus. Pe cuvânt. Că nu știi exact ce și când se va prăbuși. De exemplu suportul de la TV era prins în 4 șuruburi. Le-am desfăcut rând pe rând, le-am pus pe covor cât timp am lucrat, apoi am zis să le adun într-o punguță ca să nu cumva să le pierd. Și am adunat de pe covor 5 șuruburi😐 Nu am idee de unde vine ultimul șurub. Arată exact ca celelalte, doar că eu am desfăcut doar 4.

Culmea că nu e prima oară când mă trezesc cu șuruburi în plus. Am pățit așa și cu bicicleta, mai demult. Adevărul e că nu mi-au picat roțile de atunci așa că sper să nu se prăbușească nici televizorul de data asta.

Dar e groaznic. Adică, dacă pierzi un șurub, măcar știi de unde lipsește și cumperi altul. Îl înlocuiești. Așa însă, nu știi exact de unde s-a desprins și trăiești cu frica. Încă ăsta l-am găsit demontând. Sunt curios după ce montez totul la loc cu câte șuruburi am să rămân.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

