Skip to content

Operațiunea Bradul

20 January 2011

Și venise din nou momentul să ne scăpăm de bradul de Crăciun. Da, cam târziu, dar am fost ocupați cu altele. Desigur, într-o țară civilizată, după Crăciun se stabilește un loc unde să se strângă brazii și vine mașina să-i ia și să-i recicleze. Așa credeam noi.

A mers soția și a întrebat la managerii complexului ce să facem cu bradul. Răspunsul a fost să-l ducem undeva la capătul lumii la ceva centru de reciclare. Cică au și certat locatarii pe care i-au prins aruncând bradul la gunoi.

Cum nu am avut nici timp nici chef de căutat centru de reciclare (mai ales că nu mai am nici GPS), am spus că fie mă duc și îl arunc naibii în pădure, fie merg și îl arunc la gunoi având girjă să nu fiu prins. Am ales a doua opțiune.

Zis și făcut: ieri noapte, după ce au plecat toți de la leasing office, am scos bradul din suport și l-am dus fuga-fuga la coșul de gunoi, să nu cumva să mă vadă nimeni. Cu o mică problemă – bradul era uscat rău. Ce înseamnă asta? Înseamnă că am lăsat o dâră de ace și crenguțe, care începe la noi în sufragerie, se extinde la ușă (pentru că s-au rupt o mie de crengi când l-am strecurat prin ușa de la intrare), continuă pe scări, pe trotuar și se termină fix la coșul de gunoi. Nu cred că e nevoie de CSI ca să își dea cineva seama cine a aruncat bradul respectiv la gunoi…

From → true story

One Comment
  1. haha🙂
    Imbatranesti mai… unde sunt vremurile cand il duceai cu bicicleta la recycling center?

    Noi am intrebat bradul de ce nu are basca => Folosind un ferestrau l-am facut bucatzele => 4-5 saci de gunoi => Aruncat la recycle.

Leave a Reply

