Skip to content

Nesting…

22 January 2011

Dragă Ada, să știi că tăticul tău, cu exact două săptămâni înainte să te naști (asta dacă nu ne vei face o surpriză :)), și-a luat o ladă de bere și a muncit de dimineața până noaptea ca un vierme ca să aranjeze noua locuință, ca totul să fie gata când vine ziua cea mare.

Am aranjat TV stand-ul. Ce înseamnă asta? Pus X-Box, blue-ray player, chestia de la Comcast pentru cablu, TV, modem și router; tras cabluri din fiecare în fiecare și ascuns cablurile ca din față totul să arate perfect. Sună ușor spus într-o propoziție. Nu este. Am aranjat biroul – montat mobila la loc, cablat calculator, monitoare, imprimantă. Am pus la loc pe rafturi hârtii, cutii, cabluri – știu că nu pare mare lucru dar am avut MULTE hârtii, cutii și cabluri. Am aranjat biblioteca. 100 de cărți… Plus mutat mobila prin casă să nu strice feng-shui-ul.

Și, la final, ți-am montat pătuțul (care sper sincer să nu se prăbușească când te punem în el). Și nu am citit atent instrucțiunile, așa că întâi am înșurubat două bucăți invers, de a trebuit să le desfac, să le întorc și să le înșurubez la loc (Ikea FTW). Dar și desșurubatul și înjurăturile au fost făcute cu drag, pentru că țelul final la toată treaba asta e să fim pregătiți cu toate pe când vii, ca să ne putem petrece tot timpul iubindu-te și având grijă de tine.

Te așteptăm!

From → personal

One Comment
  1. Ileana permalink

    Foarte emotionant!

Leave a Reply

