Skip to content

Duminică

24 January 2011

După ce sâmbătă am muncit ca un vierme, duminică am avut un lazy day excelent. Dimineața m-am trezit la ora 6 și am reușit rara performanță de a adormi la loc, până pe la 9 jumate.

Apoi am zăcut pe canapea. Am citit. M-am uitat la niște filme din colecție (Ronin, Sin City). Am terminat berile care au rămas de sâmbătă… Foarte relaxant. O altă rară performanță – am dormit câteva ore de dupămasă. Și, cu toate astea, noaptea m-am culcat la o oră rezonabilă. Și soția m-a răsfățat cu niște cinnemon buns😀

Vreau să spun că a fost o duminică grozavă. După mai mult de o săptămână de stres, mutat, cărat, am avut în sfârșit o zi de odihnă în care m-am putut bucura de noua locuință. Am început săptămâna cu bateriile încărcate.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

