Skip to content

O zi fără iPad

26 January 2011

Am ajuns la mâna lui Steve Jobs. Nici nu mi-am dat seama când și cum. Explic – ieri am fost cu soția la doctor, la un test pentru asta mică. Și testul respectiv durează cam jumătate de oră, așa că mi-am luat iPad-ul cu mine ca să nu mă plictisesc. Apoi am dus-o pe soție acasă dar eu nu am mai urcat, m-am dus direct la birou. Problema e că am uitat iPad-ul în mașină.

Nu l-am uitat pe scaun sau ceva, tocmai că m-am învățat minte de când mi-au spart mașina pentru GPS. L-am ascuns sub un scaun. Și ascuns a rămas, că am uitat complet de el pe când am ajuns acasă.

A fost groaznic. M-am pus seara în pat și – pauză. N-am ce citi, acum citesc un eBook. N-am cum să mă dau pe net. Bine, am vreo două laptopuri, dar cine se chinuie în pat cu laptopul. Dimineața, și mai rău. Rutina de dimineață e – iau iPad-ul, deschid Facebook, Explosm și Cracked și, cu el într-o mână, merg și pun de cafea. Pe urmă beau cafeaua citind. Pe urmă merg la baie tot cu el. Azi dimneață m-am trezit și a trebuit să-mi deschid laptopul pentru internet. Ca în Evul Mediu. Și nici nu îl pot duce în baie, că e mare și mă incomodează.

Aseară și azi dimineață mi-am dat seama că nu mai pot trăi fără iPad. Bine, pot, dar nasol, ca în Evul Mediu. Și uite așa am realizat că Steve Jobs mă are la mână. Ce interesant cum o chestie din asta care am luat-o mai mult ca moft, nu că mi-ar fi lipsit, a devenit rapid și pe nesimțite parte din rutina mea zilnică atât de mult încât să nu mai fiu în elementul meu fără ea.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

