Skip to content
Tags

Jace, the Wallet Sculptor

28 January 2011

M-am gândit să mă apuc din nou de jucat Magic. În Canada m-am oprit pentru că nu am găsit niciun loc în Richmond unde să se joace și după ce m-am mutat în State, cum stăteam în mijlocul pădurii, iară trebuia să mă deplasez puțin. Plus că, după ce mi-a ieșit din sistem în Canada, am zis că să nu mai cheltui bani și cu asta.

Acum ne-am mutat la doi pași de un magazin hobby și mie mi-a venit chef din nou de joacă. Da, dacă vrei să joci și să și ai o șansă să câștigi, trebuie să dai niște bani. Dar m-am gândit că dacă în România îmi permiteam, aici, cu produsele la același preț dar cu salar de 10 ori mai mare, nu e nicio problemă.

Wow ce m-am înșelat. Am aruncat rapid un ochi pe deck-urile competitive de acum și toate joacă 4 copii de minunăția asta:

Știți cât costă? $100 bucata😐 Și, oricât de bun salar am aici, nu sunt dispus să dau $400 pe 4 cărți.

Bine, asta nu înseamnă că nu mă apuc de jucat, caut alternative mai ieftine, atât doar că îmi confirmă ce știam de mult timp: Magic e un joc scump.

From → hobby

Leave a Comment

Leave a Reply

