Skip to content
Tags

Cafea – Partea XII

1 February 2011

Tocmai am realizat că beau prea multă cafea. Pe cuvânt că nici nu mi-am dat seama. Adică am decis de mult timp să nu mai beau cafea în timpul zilei, doar dimineața cât să-mi sară somnul. Și am făcut așa de câțiva ani. Chestia e că beam o cană de cafea eu, o cană soția, și ce mai rămânea în filtru (foarte puțin) terminam tot eu. Deci beam cam o cană și un sfert. Destul de rezonabil.

Soția s-a lăsat treptat. Adică puneam de 2 căni și ea a început să bea cu tot mai mult lapte și mai puțină cafea. Eu, normal, beam tot ce rămânea în ibric. Apoi a trecut de la cană la ceașcă. Eu, normal, beam tot ce rămânea în ibric. La sfârșit, ea bea o ceașcă cu doar două degete de cafea și result lapte, apoi deloc, dar eu puneam tot de două căni și ceva în filtru. Cu procesul ăsta nici nu mi-am dat seama că am început să beau cafea dublu.

Până ieri, când am fost într-o vizită unde am servit încă o ceșcuță de cafea pe lângă cănile de dimineață. Și m-am agitat rău. Abia atunci am avut revelația că eu începusem să beau și porția ei de cafea, în loc să nu o mai fac. Și asta se întâmplă de câteva luni bune. Probabil din cauză că, în momentul în care prepar cafeaua, nu mi-am luat încă doza de cofeină, așa că mintea mea nu funcționează la parametri normali.

From → coffee

Leave a Comment

Leave a Reply

