Skip to content

Ultrascurte

26 February 2011
  • Cel mai important lucru a devenit să nu plângă asta mică și aici se vor face cele mai mari investiții🙂 Am cumpărat suzete, am cumpărat un leagăn și probabil suntem dispuși să cumpărăm orice cât timp o poate liniști. Pentru că dacă începe să plângă și nici mâcarea, nici schimbatul scutecului nu o liniștesc, e jale.
  • Recunosc cu rușine că m-am îngrășat. Pentru că de sărbători am lăsat-o mai moale cu trăitul sănătos (ca tot omul), apoi am avut stresul cu mutatul, apoi cu născutul și acum cu nedormitul… Când nu sunt rupt de somn merg și bag câte jumătate de oră pe treadmill dar chiar trebuie să mă apuc iară de o dietă sănătoasă și să fac sport cu regularitate. Trebuie beach body pentru la vară.
  • Mă bucur foarte mult că am dat de Iain M. Banks și mă gândesc cu groază că după ce termin tot ce a scris iară nu o să mai știu de ce să mă apuc. Noroc că scrie doar cărți groase, cât să nu le termin prea repede. Totuși, va fi nasol când le voi epuiza până la urmă.
  • Aștept martie ca să văd Battle: Los Angeles. Sunt foarte curios cum va fi comparativ cu Skyline. Alien invasion FTW!
  • Tehnologie modernă: am un telefon atât de deștept că, dacă se simte băgat în priză, nu își stinge ecranul; și un încărcător atât de deștept că, dacă simte că a încărcat ce avea de încărcat, se decuplează și nu mai încarcă. Rezultatul? După 24 de ore de stat în priză, telefonul meu s-a încărcat apoi s-a descărcat…
  • Când ziceam că vine primăvara, a început să ningă și s-a făcut frig. Am trecut rapid de la bere înapoi la Jack Daniel’s.
  • În concediul ăsta de paternitate nu m-am atins de calculator. Adică bine, m-am atins în sensul de dat pe net și alea, doar că nu am programat absolut deloc. Și e ciudat pentru mine pentru că eu tot timpul am meșterit la ceva. De exemplu de sărbători mă distram cu Puzzle Master și Python. Cred că e cea mai lungă perioadă din viața mea în care nu am programat nimic. Sunt curios dacă e bine sau rău. Adică mă voi întoarce la lucru cu mintea odihnită sau doar mă prostesc😀
  • Tot legat de dieta mea sănătoasă, cum am fost și eu și soția ocupați cu Ada, am tot mâncat takeout. Este un chinezesc aici lângă noi, Joy Wok Express, care e tata lor. Minunată mâncara. Am mâncat o săptămână întreagă doar chow mein cu sweet and sour pork. Până mi s-a acrit.
  • Mi-am reparat bicicleta! După lungile excursii din Canada de acum doi ani și după ce anul trecut a stat doar pe balcon, am dus-o în sfârșit la service. Cu pană, cu lanțul ruginit, cu frânele slăbite… Dar mi-au făcut-o ca nouă. Apoi a început să ningă, așa că e din nou închisă în dulap😐

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

