Skip to content

Roz

10 March 2011

Cât timp am fost plecat în concediu de paternitate, colegii mi-au făcut o surpriză și mi-au decorat biroul. În roz. Adică panglici roz atârnate peste tot, suzete și babețici și inimioare din hârtie și o mulțime de steluțe sclipitoare. Și poza care am trimis-o colegilor cu Ada nou născută, listată în mai multe exemplare și lipită în diferite locuri.

Mă distrează că oricine trece prin dreptul biroului meu se oprește câteva secunde să vadă care-i faza.

Poză făcută cu telefonul (tot uit să aduc aparatul foto să fac o poză calumea):

Așa că biroul meu arată foarte colorat acum. După câteva zile colegii mă întrebau cum de nu le-am dat jos încă. Adevărul e că, de când am început să vin la servici, mi se face dor de asta mică. Și decorațiile îmi aduc aminte de ea, așa că probabil am să le păstrez ceva vreme.

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

