Skip to content

Pluș

29 March 2011

Ar fi cazul să mai trec și pe aici🙂 La început, cât am fost în concediul de paternitate, spuneam că nu e chiar atât de greu să ai grijă de bebe mic. A devenit mai dificil după ce am re-început serviciul.

În concediu, făceam nopțile cu schimbul cu soția – una ea, una eu – și reușeam să ne odihnim cât de cât. Acum soția are grijă de asta mică aproape în fiecare noapte. Și nu ar trebui să mă plâng eu de oboseală, pentru că ea e mult mai nedormită decât mine. Dar e destul de greu. Când nu dorm și nu sunt la muncă, am eu grijă de Ada ca să poată să ia și soția o pauză.

Tot zic că avem noroc pentru că nu urlă cu orele cum am înțeles că fac alții. E desult de cumințică maimuțica. Atât doar că, atunci când o doare burtica, singura soluție a rămas să o iau eu în brațe și să umblu cu ea prin casă. Se pare că e mai liniștitor și decât leagănul și decât suzeta. Și îmi rupe spatele, pentru că crește văzând cu ochii.

Așa că noutăți grozave nu am. Așteptăm să mai crească puțin, să doarmă mai bine noaptea și să îi treacă durerile de burtică. Deși sunt sigur că o să ne fie dor de perioada asta, pentru că acum e ca un muțunache de pluș.

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

