Skip to content

Noutăți

13 April 2011

În ultima perioadă am muncit din greu. Pentru că am ocazia să lucrez la niște chestii foarte interesante, și când se întâmplă asta uit de mine. Deocamdată e relativ secret ce fac, așa că nu pot să mă laud cu detalii. Dar îmi place. Și munca și echipa din care fac parte. Și culmea că acum mă contactează recruiteri în disperare. În ultimele luni m-au căutat doi recruiteri de la Google, doi de la Facebook, unul de la Amazon… Atât doar că momentan sunt foarte mulțumit unde sunt, așa că trebuie să îi refuz politicos. Mă gândesc doar că dacă m-ar fi căutat astă vară, când eram pe picior de plecare din AdCenter, poate aș fi scris postul ăsta de prin California.

În altă ordine de idei, Ada e tot mai dulce pe zi ce trece. Plânge mai puțin, râde mai mult. Îi place foarte mult când vorbesc cu ea. Seara, când vin de la servici, îi povestesc tot felul. Și ea se distrează și gângurește în răspuns – încearcă și ea să-mi povestească ceva. Plus că e mult mai bine noaptea. Doarme dusă și se trezește doar de vreo 2 ori să mânce după care se culcă imediat la loc. Așa că e mult mai bine decât în primele săptămâni.

Cam asta s-a întâmplat în ultima vreme – muncă și distracție cu asta mică. În viitorul apropiat plănuiesc o excursie la Leavenworth peste weekend, pentru leneveală, bere, și bratwursts. Asta pe când am să mă stresez tare cu serviciul și am să am nevoie de o pauză.

Cam asta a fost situația acum vreo două săptămâni, dar nu am putut pleca pentru că trebuia să îmi duc mașina la controlul de 10000 de mile, control care e gratis cât timp nu depășești alea 10000. Eu eram pe la 9700 așa că nu am putut pleca departe de casă. Asta a fost atunci. Ieri am dus mașina la control așa că sunt good to go. În următoarea vineri în care mă simt stresat, mă retrag în munți. Cu bere și cârnăciori, desigur.

From → baby girl, personal

Leave a Comment

Leave a Reply

