Skip to content

Bullfrogged

14 April 2011

Duminică mi-am cumpărat cele necesare pentru a-mi prepara bullfrog în comfortul casei mele. Bullfrog e un cocktail pe care l-am băut prima dată prin Timișoara și am rămas foarte… impresionat. Pentru că e foarte tare, dar nu îți dai seama de asta când îl bei. Cel puțin eu nu îmi dau seama. E dulce și răcoritor de zici că îi suc. Așa că ajungi să bei mai mult decât ar trebui.

Pe net sunt mai multe rețete și niciuna nu e la fel cu ce am băut în Timișoara. Și ce îmi prepar eu e după o rețetă modificată dar am să o împart cu lumea oricum:

  • Gheață
  • 2 părți vodka
  • 2 părți rom
  • 1 parte curacao
  • 1 Red Bull

Așa că zilele trecute am mai savurat așa, pe seară, câte un pahar. Mai puțin ieri, când m-am scăpat și am băut vreo patru. A fost cam nasol. A fost nasol nu din cauză de prea mult alcool, din cauză de prea mult Red Bull. Că bei până nu-ți mai trebuie și pe urmă ai vrea să tragi un somn dar nu poți că te ține energizantul treaz. Mă bate gândul să schimb rețeta și să pun altceva în loc de Red Bull, doar că nu știu exact ce, pentru că nu vreau să-i schimb gustul. Da, știu, o altă soluție ar fi să beau cu moderație…

Așa că ieri noapte am adormit târziu și m-am trezit dis-de-dimineață rupt de oboseală. Noroc că dacă mă văd colegii cred că m-a ținut Ada treaz. Nu o să bănuiască nimeni nimic😀

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

