Skip to content

Multă muncă

9 May 2011

Ocupat, ocupat, ocupat. Iarăși am muncit ca un vierme. Dar de data asta nu m-a deranjat. Că așa stă treaba cu mine, dacă reușești să mă faci interesat de o chestie, trag tare cu cea mai mare plăcere. Plus că am rezolvat niște probleme extrem de dificile. Genul de probleme cu care îmi bat capul o zi întreagă și ajung la un moment de disperare în care cred sincer că sunt imposibil de rezolvat (adică dincolo de capacitățile mele) dar mă ambiționez și până la urmă găsesc soluția. Și pe urmă sunt atât de mulțumit de mine că nu îmi mai încap în piele🙂

Unde mai pui că (trebuie să mă laud puțin) am lucrat la de toate: infrastructură și tooling – pentru depanat cod nativ pe Android cu gdb, adică BASH scripting; chestii high-level – un client HTTP în Java; chestii low-level – call dispatch la funcții virtuale pentru IDispatch, adică C++ și assembler… De aia ador echipa în care sunt acum. Pentru că am ocazia să folosesc mai multe platforme, mai multe limbaje și să câștig experiență în mai multe domenii. În ultimele luni am lucrat cu 3 toolchain-uri, CodeWarrior, RVCT și GCC; am scris cod în C++, Java, Perl, Python și BASH; am lucrat cu Win32, Symbian, QT, Android (SDK și NDK); sub Windows, Cygwin și Linux. Probabil că în viitor mă voi apuca și de iOS, Objective-C și ce mai este în zona respectivă.

Și am ocazia să lucrez cu un tip care cred că e cel mai meseriaș din câți am cunoscut la viața mea. Am cunoscut câțiva “arhitecți” care trăiesc în lumea lor și bat apa în piuă. Cel despre care vorbesc, în schimb, pe lângă că are viziunea a ce și cum vom face (viziune coerentă, unlike others), scrie cod într-una. Și contribuie la toate componentele (de la infrastructura de build la API-uri și la aplicații). Mă uimește cât de multe poate ști omul ăsta. Și că produce cât o echipă întreagă de unul singur. Când cresc mare vreau să fiu ca el! Lăsând gluma la o parte, am învățat multe și doar stând în preajma lui.

Așa că da, am muncit pe rupte, dar nu mă plâng deloc.

2 Comments
  1. bib permalink

    buna ziua, imi pare bine sa vad ca va delectati in adcenter!
    pe de alta parte vroiam sa va intreb cum pot sa fac advertising pe mobile cu SMS ?
    am auzit de contractul cu verizon dar nu vad in adcenter cum as putea sa obtin ceea ce ma intereseaza…
    imi puteti da niste instructiuni/linkuri ajutatoare ?

    va doresc multa sanatate si tot ce va doriti!

  2. vladr permalink

    Bună. Din păcate nu mă mai “delectez” în adCenter, lucrez în divizia Office de aproape un an. Și nu prea am cum să vă ajut.

Leave a Reply

