Skip to content

Mini-vacanță

31 May 2011

Am avut un weekend lung grozav. Pentru cine nu citește asta din State, luni a fost sărbătoare națională și, dintr-un impuls, mi-am luat și joia și vinerea trecută libere. Adică o mini-vacanță de 5 zile. Câteodată mă apuc de muncit și nu mai reușesc să mă opresc. Ceea ce e foarte bine pentru Microsoft, dar nu atât de sănătos pentru mine. Și am nevoie de câte o mini-vacanță ca să mă de-stresez.

Așa că da, zilele libere mi-au prins foarte bine. Joi și vineri am fost pe Cascade Loop și am admirat niște peisaje bestiale. Am înoptat pe mal la Lake Chelan. Am trecut și prin Leavenworth – aproape tot închis, puțină lume. Nu știu dacă din cauză că nu era weekend sau din cauză că nu era încă iunie, dar Leavenworth a fost trist de data asta.

M-am întors acasă mult mai relaxat și… am petrecut două zile dormind🙂 Că am mult somn de recuperat de când cu asta mică. Ei bine două zile am dormit câte trei ore de dupămasă plus vreo zece ore noaptea. Și mai vreau!

În ultima zi din vacanță am plănuit să facem Seattle Underground Tour dar am ajuns prea târziu. Lăsăm pe weekendul viitor.

A, și mi-am cumpărat un GPS nou. De data asta nu îl țin în geam decât doar când am neapărată nevoie. Am ezitat mult timp să-mi cumpăr altul, mai ales că prin Redmond și Bellevue nu mai am nevoie, dar m-am gândit că dacă tot plecăm în munți, tot mai bine e un GPS decât hartă și busolă… Plus că acum am din nou curaj să merg în Seattle (fără GPS mă rătăcesc totdeauna, fără excepție).

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

