Skip to content

Până aici!

2 June 2011

Toată treaba asta cu muncit mult și dormit puțin și mâncat tot felul de prostii pe apucate (că așa e cu bebe mic) mi-a dăunat foarte grav siluetei. Dar grav. Am pus câteva kilograme bune în perioada asta. Și nu se mai poate așa. Iarăși mă prinde vara fără beach body🙂

Planul e să mă apuc de o dietă mai sănătoasă – gen mai mult grapefruit și mai puțin chow mein – și să fac mai multă mișcare. Bine, mișcare tot fac, dar așa, mai pe apucate. Când e vreme bună merg pe jos la servici, când mă simt plin de energie merg și alerg pe bandă… Dar clar nu e suficient. Acum că s-au mai liniștit lucrurile la servici și Ada este tot mai cuminte, vreau să mă apuc iară de BJJ. Că n-am mai dat cu nimeni de pământ de multe luni și îmi lipsește. Doar că trebuie să îmi intru în formă puțin înainte. Cred că acum nici la încălzire nu mai fac față.

Așa că luna asta dietă și alergat/bicicletă cât de mult se poate și, dacă mă simt în stare, de luna viitoare înapoi la Gracie Barra. M-am ambiționat!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

