Skip to content

Dietă – ziua 2

3 June 2011

M-am apucat serios de dietă. Și astăzi la lucru:

De la 11:30 – All Hands Meeting cu pizza pentru toți participanții. OK, nu era chiar prezență obligatorie așa că m-am închis în birou și am mâncat un grapefruit.

La 12:30 prânz cu colegii. La cantină. Mi-am luat o salată super sănătoasă (cu roșii, castraveți, carne de pui și alte chestii light). Tipul care stătea vis-a-vis de mine și-a luat un Taco Salad (cu orez, fasole, cașcaval, smântână și carne de vită). Pentru că vineri e Taco Salad. Și eu ador Taco Salad. Dar mi-am mâncat salata și nu am zis nimic.

La 3 – bere. Că e vineri. Și în fiecare vineri cineva ia niște beri și petrecem dupămasa bând bere și povestind. M-am dus și eu ca să socializez, cu o apă minerală. Pentru că nu beau bere.

La 4 – toată echipa primește înghețată. Ca răsplată că am făcut nu știu ce trebuia să facem. Minunat. Acum e 4. Cred că plec acasă.

Microsoft nu este cel mai bun loc de ținut dietă…

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

