Skip to content

Vară!

6 June 2011

Ah, a venit în sfârșit vara. Soare și căldură. Ador vara. Pe cât de mizerabilă e vremea aici din septembrie până în mai, pe atât de faină e în timpul verii. Sâmbătă am fost la un picnic în Marymoor Park. Cât de curând mă voi apuca și de plimbări cu bicicleta. De fapt, am vrut să merg până la ProClub pe bicicletă acum o săptămână dar iarăși am o roată dezumflată. Trebuie să-mi cumpăr o pompă…

Așa că da, cer senin, verdeață, soare, cald. Puțin prea cald, dar prefer asta decât cerul gri din restul anului. Noroc că mă pot răcori cu bere Păcat că nu pot bea bere că sunt la dietă.

Am observat că sunt foarte foto-sensibil. Cum e soare afară, cum mă simt mai bine. Ca norocul, am ajuns în zona Seattle. Apropo: http://theoatmeal.com/blog/seattle_weather

Plus că avem niște planuri pe vara asta, nu foarte definite încă, dar includ o excurise în Portland și mers cu cortul de vreo câteva ori pe undeva (anul trecut am fost în camping la Lake Wenatchee). Și poate o plajă pe malul oceanului. Cu Dolfi.

Yey! A venit vara!

 

 

 

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

