Skip to content

Profetic. Surpriză. ME3@E3

7 June 2011

Profetic

La postul de ieri am dat un link la un comic de pe Oatmeal, cu vremea din Seattle. Postul ăla de ieri în care mă bucuram nespus că a venit vara. Astăzi plouă și e înnorat. Damn it!

Noroc că am o grămadă de lucru și nu am timp de plimbat prin soare. Și am birou fără geamuri. M-am scos.

Surpriză

Acum tot scriu de Ada, că mno, sunt tătic nou și entuziast. Asta mică se bucură nespus în fiecare seară când vin acasa. Și m-am gândit că pentru ea trebuie să fie aceași senzație pe care o avem noi când ne întâlnim din întâmplare pe stradă cu un prieten foarte bun pe care nu l-am văzut de mult. Că îi e drag de mine dar nu pricepe ea când plec la lucru și când vin. Probabil că are parte de o surpriză foarte plăcută în fiecare seară.

ME3@E3

Săptămâna asta e E3, marea conferință despre gaming (în același timp e și marea conferință Apple, dar despre asta altădată). Nu urmăresc cu sufletul la gură, dar am mai aruncat un ochi pe net. Cică Mass Effect 3 vine cu suport pentru Kinect. Abia aștept. Am jucat Mass Effect 2 și mi s-a părut unul dintre cele mai tari jocuri ever. ME3 sigur va fi bestial.

Până când apare, am să îmi cumpăr Duke Nukem Forever. De la care am așteptări, că doară se lucrează la el de vreo 12 ani🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

