Skip to content

Seattle Underground Tour

13 June 2011

Sâmbătă am făcut Seattle Underground Tour. Nu a fost atât de grozav pe cât mă așteptam.

În primul rând e treaba cu parcarea în Seattle. Orice petic de pământ pe care nu este construit un magazin este parcare privată. Cred că 50% din suprafața orașului e formată din parcări. Scumpe. Spre deosebire de Redmond, unde parcarea e gratis peste tot, jumătate din costul unei vizite în Seattle e parcarea. Dar problema asta o întâlnesc de fiecare dată când merg în Seattle, să revin la tur.

Turul a început cu un tip care jumătate de oră a făcut glume proaste. Atât de proaste că am regretat sincer că nu am avut roșii la mine. Teoria mea e că media de inteligență la americani e atât de joasă că nu se pot concentra să urmărească 20 de minute de istorie a orașului prezentate serios. E nevoie neapărată de un bufon. În fine. A fost trist.

Altă surpriză a fost că nu am putut să mergem cu căruciorul cu asta mică. Pentru că era plin de scări peste tot. Noi nici nu ne-am gândit, având în vedere că absolut totul aici e accesibil pentru handicapați, adică cu lifturi și rampe și chestii. Se pare că turul ăsta e excepția. Așa că am cărat-o o oră pe Ada în brațe. Și e grea maimuțica!

Și, din păcate, nu am fost impresionat nici de tur. Când am auzit că vom vedea Seattle-ul vechi, care a fost îngropat și peste care s-a construi Seattle-ul de azi, mă așteptam sincer să văd ceva gen ruinele New York-ului peste care a fost construit New New York în Futurama. Ei bine nu e chiar așa. Seattle underground ăsta seamănă mai mult cu plimbatul prin trei pivnițe. Sincer, mai bine stăteam acasă. Măcar am făcut-o și pe asta și am mai tăiat de pe lista una din atracțiile locale…

From → sightseeing

One Comment
  1. mircea permalink

    diferenta de populatie dintre redmond si seattle explica lejer problema parcarii din seattle🙂

Leave a Reply

