Skip to content

Săptămâna trecută

14 July 2011

Săptămâna trecută nu a fost o săptămână grozavă. Totul a început cu weekendul lung de 4 iulie, weekend în care nu știu exact ce am mâncat de mi-a fost rău luni toată ziua. Și marți. Miercuri m-am simțit mai bine dar pe joi a început Ada să vomite. Probabil că a luat ceva virus de la mine. Și atât ne-am chinuit cu ea… Joi a vomitat tot ce a mâncat, de a trebuit să o ducem noaptea la urgență să vedem ce e cu ea că se deshidrata. Pe urmă ne-am luptat cu ea că nu voia nicicum să mânce. Așa că, în loc să-i dăm ca de obicei, un biberon plin la 4 ore, ne-am chinuit să-i dăm tot câte puțin la 2 ore.

Sâmbătă parcă a fost mai bine dar duminică iarăși a vomitat, așa că a trebuit din nou să o ducem la doctor. Noroc că e un spital de copii deschis duminica. Acolo ne-a zis că nu e foarte grav, să continuăm să-i dăm tot câte puțin de mâncare să nu se deshidrateze și ar trebui să-i treacă până a doua zi. Doar că ea tot nu voia să mânce, plângea când vedea biberonul, și noaptea iar a vomitat.

Așa că luni am mers pentru a treia oară la doctor și am dat în sfârșit de un doctor competent. Ne-a explicat că nu trebuie să-i dăm atât de des, mai ales dacă nu vrea, că dacă încercăm să o forțăm nu va mai mânca deloc. A slăbit vreo 200g în săptămâna asta dar doctorul ne-a spus că arată sănătoasă și să ne întoarcem la programul normal de hrănit la 4 ore și că nu se deshidratează ea așa ușor cum au zis ceilalți doctori. Acum, în sfârșit, a început să pape normal și să nu mai vomite. Dar și eu și soția am fost nedormiți și incredibil de stresați. Pentru că e greu cu ea când e așa mică și nu poate să ne spună ce o doare și de ce are nevoie.

În paralel cu asta, eu am lucrat vreo 2 zile nopți către un deadline. De ce nopți? Pentru că a trebuit să ajut o echipă din Beijing și, ca să putem comunica, a trebuit să stau pe fusul lor orar. Așa că joi și vineri am lucrat până pe la 3 dimineața.

După cum spuneam, a fost o săptămână oribilă. Și acum sunt burned out, vreau doar liniște și relaxare. Așa că mi-am prelungit weekendul viitor până marți. Și vrem să mergem undeva. Nu știm exact unde și nu e important. Doar să stau departe de servici și de stres și să ne jucăm cu maimuțica noastră care este, în sfârșit, sănătoasă.

From → baby girl, personal

Leave a Comment

Leave a Reply

