Skip to content

Vacanță fail

26 July 2011

Săptămâna trecută am fost în vacanță. Adică mi-am luat liber luni și marți și am avut un weekend de 4 zile. Plin de fail🙂

Sâmbătă nu am făcut nimic, am lenevit pe acasă și m-am relaxat, așa că nu se pune.

Duminică am plecat pe Whidbey Island unde nu este mai nimic de văzut în schimb sunt niște prețuri de nu îți vine să crezi. Am stat la un han care din afară arăta ca o cutie. Înăuntru era acceptabil, dar nimic grozav. În nici un caz 3-4-5 stele. Și știți cât a costat? Mai scump decât o cameră la Hilton la Whistler.

Ne-am cazat oricum cu eram obosiți și Ada trebuia scoasă din mașină, am fost să mâncăm ceva, apoi a început distracția. Soția i-a cumpărat la asta mică un PeaPod în idea că o culcăm acolo când călătorim. Nici vorbă. Când o puneam în ăla, urla de ziceai că cine știe ce îi facem. Pe cuvânt că niciodată nu am auzit-o să urle atât de tare. Și totuși, trebuia să dormim că era târziu. Așa că dă-i plimbat cu ea în brațe, legănat, cântat, liniștit. Când ziceam că a adormit și o puneam iara în ăla, începea iară să urle. A fost groaznic.

A doua zi am zis că plecăm acasă, dar ca să nu zicem că am venit degeaba, să vizităm farul. Faimosul far. Ne gândeam noi că insulă, far faimos, oare cum urcăm până în vârf cu asta mică… Adică noi ne imaginam așa ceva:

De fapt faimosul far așa arată:

Și mai au tupeul să ceară bani pe parcare.

Whidbey Island este un mare tourist trap. Am fost extrem de dezamăgiți, amintindu-ne de excursia pe care am făcut-o în Victoria pe când locuiam în Canada. Aia da insulă cu chestii interesante de vizitat.

Așa că ne-am întors dezamăgiți acasă și plănuiam ca ultima zi liberă să ne odihnim și să recuperăm noaptea pierdută cu Ada și PeaPod-ul. Nici vorbă. La noi în clădire testau alarmele de incendiu. Au început de pe la 9 dimineața și a țiuit toată clădirea într-una. A trebuit să plecăm de acasă aiurea, doar ca să scăpăm de gălăgie.

După cum ziceam, vacanță fail. Măcar am reușit să stau departe de calculator câteva zile…

From → rant, true story

Leave a Comment

Leave a Reply

