Skip to content
Tags

Expedia

2 August 2011

Am cumpărat biletele de avion (în octombrie vin în România pentru două săptămâni). Și am folosit Expedia, ca data trecută. Mare greșeală…

În loc de o rută Seattle – coasta de est (Chicago sau New York) – Munchen – Timișoara, am ales Seattle – Paris – București – Timișoara. În primul rând pentru că prefer să trec o singură dată prin airport security-ul american decât de două ori. N-am mai zburat de ceva vreme, dinainte să bage TSA aparatele de iradiat și pipăitul pe unde nu trebuie, dar am zis că așa e cel mai bine.

Asta a mers ca uns. Bilete rezervate – itinerar pe site-ul Expedia – perfect. Până peste două zile când primesc un email de la ei: a fost o schimbare majoră în itinerarul dumneavoastră, sunați-ne cât de repede se poate. Așa că sun. O tanti îmi explică că zborul Seattle-Paris s-a mutat cu o zi mai devreme. Ne uităm ce opțiuni am și decid să las restul neschimbat, numai bine petrecem și o zi în Paris. Tanti spune că s-a făcut și că îmi va trimite itinerarul actualizat. Menționez că nu a mers atât de rapid cum am povestit. Chestia asta a durat cam o jumătate de oră petrecută la telefon, cu tanti repretându-mi “Acum schimb rezervarea. Acum actualizez itinerarul. Acum intru în meniu. Acum schimb rezervarea…” până nu am mai putut de nervi.

Și mă pun să aștept itinerarul actualizat. Pe pagina de la Expedia nu îmi mai arată nimic dacă vreau să-mi văd rezervările ci îmi dă o eroare. Pe mail nu primesc nimic. Aștept o zi și când văd că nu se întâmplă nimic, sun înapoi. Dau de un indian. Abia înțelegeam ce vorbea. Îi explic ce și cum și se oferă să îmi trimită el pe mail itinerarul actualizat. Și începe și el “Acum iau itinerarul. Acum scriu mail-ul. Acum trimit. Acum. Acum copiez itinerarul…”. Încă jumătate de oră.

Și îmi trimite un mail care începe cu “Dear Patel”. Patel. Pe mail-ul meu (care este numele meu) asociat cu contul meu de la Expedia (care este pe numele meu) și cu biletele cumăprate pentru mine și familie. Ar fi fost bine dacă asta ar fi fost singura problemă. Doar că în itinerarul ce mi l-a trimis el copiat cu mânuțele lui, apar doar eu și Ada ca pasageri, soția nu apare.

Ce să fac? Să mai sun odată la customer support? Nu mă mai țin nervii. Mai încerc odată website-ul. Tot eroare. Doar că se pare că pot raporta problema și Expedia mă va contacta în maxim 48 de ore. Aleluia! Email. Nu mai trebuie să sun. Perfect. Completez formularul și primesc răspuns chiar în aceași zi:

Dear Vlad,

Thank you for contacting Expedia about accessing and confirming your flight reservation.

In some circumstances, our system is no longer able to update itineraries online after the airline has made particular changes.

As for confirming your flight reservation, for your security, we must address your questions and verify your reservation by phone with the Expedia account holder. Please call the Expedia Customer Service Team at the number below at your earliest convenience.

Deci formularul lor online e degeaba, pentru că trebuie să sun ca să îmi verifice securitatea. Dar știți cum verifică customer support securitatea? Îți cer itinerary number și adresa de email. Știți ce trebuie completat în formularul de mai sus? Itinerary number și adresa de email. Exact aceași chestie.

Mă dau bătut și o rog pe soție să sune că eu nu mai rezist încă jumătate de oră la telefon cu Patel. Sună ea și cere itinerarul actualizat din nou. Și primim pe mail itinerarul vechi, dinainte să se schimbe ziua zborului Seattle-Paris. Și aici chiar mă dau bătut de tot. Cu vreo 2-3 săptămâni înainte de plecare vom suna direct la Air France să confirmăm tot ce trebuie confirmat. Poate, dacă avem noroc, chiar avem toți trei bilete pentru România. Și asta e ultima oară când mai folosesc Expedia.

From → rant

2 Comments
  1. Cred ca ar fi fost mult mai simplu si mai eficient sa iei biletele prin Air France! Nu esti primul si probabil nici ultimul care se plange de customer support-ul de la Expedia:( Anyway, sa aveti timp bun in tara, asta-i tot ce mai conteaza:)

  2. Air france all the way. Ma rog.. Sky team whatever Air France, Delta, KLM and stuff.. De Craciun cand trebuia sa plec in Ro a avut loc un mess up cand mi s-a anulat zborul spre Amsterdam din cauza vremii. Orbitz, de la care am luat biletul dadeau din umeri si “incercau” sa-mi faca rebooking. Sunand direct la Delta mi s-a facut rebooking in 5 minute. Peste 5 zile, ce-i drept, dar macar au facut ceva.

Leave a Reply

