Skip to content

Planuri

6 August 2011

Ni s-a făcut din nou dor de Canada, atât mie cât și soției. Peste câteva săptămâni, când sosește pașaportul Adei, vom face o excursie până în Vancouver și împrejurimi. Ne lipsește Vancouver – Robson Street și Granville; Richmond, unde am locuit un an, cu magazinele și restaurantele chinezești; Steveston, cu pâinea lui Nicu și Fish&Chips pe faleză…

Am stat și ne-am gândit mai serios la asta și parcă-parcă ne-am muta înapoi acolo. Nu acum, când ne vom permite. Pentru că nu mi-am făcut ipotecă încă aici și nici nu mă grăbesc să-mi fac (deși toți colegii îmi spun că acum e momentul că piața e grozavă). Redmond e drăguț și liniștit dar nu atât de impresionant. Și Seattle e cam nasol. Cel puțin de câte ori am fost pe acolo, am văzut o grămadă de nebuni și de dubioși pe străzi. Din ăia de vorbesc singuri și chestii. Și nu unul sau doi la periferie. Plin de ei în miezul orașului. Bine, în Vancouver erau boschetarii, dar parcă nu mă deranja atât de tare. Plus că Vancouver pur și simplu arată mai bine. Unde vreau să ajung e că nu sunt sigur că vreau să prind rădăcini aici. Și dacă tot e vorba de prins rădăcini, cred că aș face-o în Vancouver.

Dar, după cum ziceam, nu foarte curând. Așa, de curiozitate, ne-am uitat cât costă apartamentele pe acolo. Am găsit unul cu două dormitoare exact în clădirea unde am stat, 7373 Westminster Highway. Jumătate de million de dolari. Nu ne permitem încă. Plus că nu știu exact cu serviciul ce se va întâmpla. Centrul Microsoft din Canada s-a cam micit datorită crizei economice și nu știu dacă aș mai putea lucra de la distanță de acolo. Și, dacă totuși aș reuși, nu știu pentru cât timp. Parte bună e că am auzit că industria software în Vancouver e booming. Bine, probabil că nu e nici Seattle nici Bay Area, dar cică e bine. Oricum, asta e o chestie la care voi avea timp să mă gândesc câțiva ani, nu e o decizie pe care o iau în clipa asta.

Dar da, noul scop cred că devine ăsta: să ne facem suficiente economii cât să mai trecem odată granița cu toate catrafusele, pentru ultima oară. Cu mențiunea că în câțiva ani se pot întâmpla multe și pot spune, din experiență, că planurile astea cincinale sunt întrerupte de obicei de neprevăzut. Rămâne de văzut.

From → personal

2 Comments
  1. Cred ca in primul rand imi place faptul ca devii mai realist, daca imi e cu ingaduinta:) de ce? Pt faptul ca usor, usor, admiti faptul ca aici nu-i tocmai Paradis:) Doi, ai foarte mare dreptate: Vancouver este un oras, care parca nici nu merge comparat cu Seattle,datorita faptului ca este cu mult mai dragut si parca, de ce nu, cu un alt specific si aer….mai european , cum imi place mie sa spun:) Trei: sper ca planurile voastre sa ajunga sa se concretizeze iar micuta Aduta sa copilareasca pe strazile din Richmond:)
    PS: Adoram painea lui Nicu, cu pretul ei piperat cu tot:))

Trackbacks & Pingbacks

  1. Planuri revizuite « Vlad’s Happy Place

Leave a Reply

