Skip to content

Meta

10 August 2011

Ziceam în postul trecut că am recitit ce am scris acum doi ani. Atunci scriam mult mai des decât acum. Și mai consecvent, nu din an în Paști, cum scriu acum. Dar mi-am dat seama și de ce:

Twitter – În unele posturi doar puneam un webcomic sau un link la ceva funny. Acum fac asta pe Twitter.

Facebook – În unele posturi doar puneam poze. Acum le pun pe Facebook.

Google+ – Nu, glumesc, încă nu fac nimic pe Google+🙂

Hollywood – Scriam despre toate filmele pe care le vedeam. Problema e că nu am mai văzut un film bun de foarte multă vreme și m-am dezobișnuit de scris despre toate prostiile care apar acum. Și cum mi-a ieșit din obișnuință, acum și dacă văd un film bun, uit să scriu de el.

Analfabetism – Scriam despre cărțile pe care le citeam. Nu am mai terminat o carte de rușinos de mult timp. Asta pentru că am făcut niște alegeri proaste și m-am apucat de citit o carte plictisitoare. Când am văzut că nu pot să-i dau de capăt, am început alta. Din păcate și aia era plictisitoare. A treia e tehnică și se citește greu. Și cu trei cărți începute nu mai îmi vine să încep a patra. Trebuie într-un weekend să mă închid în casă și să le termin pe toate, să start fresh.

Chef – De multe ori nu am chef de scris. Cred că m-am acrit. Am fost cinic dintotdeauna dar am impresia că, pe măsură ce înaintez în vârstă, nu devin tot mai vesel și tot mai optimist. De ce oare?

Rutina – Chiar nu ai ce scrie dacă intri în rutina de servici-acasă-somn. Adică de om angajat.

Tehnic – Scriam chestii tehnice. Dar vorba aia, cu cât știu mai mult, cu atât îmi dau seama că nu știu nimic. Acum doi-trei ani când descopeream câte o chestie mi se părea că mamă ce șmecherie grozavă am învățat. Entuziasmul tinereții. Culmea că acum știu mult, mult mai mult decât ce știam atunci. Doar că fie sunt chestii pe care abia le învăț și nu mă simt în măsură să scriu despre ele, fie sunt chestii de pe la lucru, despre care nu am voie să scriu. Și nici nu mă mai impresionez așa ușor.

Ada – Cine mai are timp să scrie pe blog când poate să o tragă pe Ada de piciorușe și să o plimbe în brațe prin bucătărie?

Cam astea ar fi niște motive. Nu, nu mă las de blogging. Câteodată am inspirație și scriu. Câteodată, din păcate, nu am. Mi-am dat seama și de ce așa că am întocmit lista de mai sus. Dacă absentez cu zilele săptămânile de pe blog, citiți aici de ce.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

