Skip to content

Planuri revizuite

10 August 2011

Acum câteva zile făceam planuri. Că ce fain era în Canada și că ce ne-am întoarce acolo. Doar că nu găseam acel je ne sais quoi. De ce ni s-a părut Vancouver așa grozav. Adică da, are un aer mai european. Și da, e încojurat de apă și acolo sunt parcuri și cărări pe malul apei, ca să te poți bucura de peisaj, nu vile cum e pe malul apei aici. Și da, acolo e skytrain și sunt autobuze care circulă din 10 în 10 minute și sistemul de transport în comun merge brici. Dar sigur au fost și părți mai proaste, părți pe care le-am uitat acum când îmi amintesc cu nostalgie de perioada cât am locuit acolo.

Așa că am încercat să analizez chestia asta. M-am uitat peste ce am scris pe blog în perioada respectivă. Am încercat să îmi aduc aminte. Și mi-am dat seama de niște chestii.

În primul rând, în Canada am ajuns din România. La civilizație și chestii. Așa că absolut orice vedeam mi se părea că wow ce mișto e. Ce lume amabilă. Ce curățenie. Ce tot felul. După un an m-am obișnuit cu asta și cum aici e la fel ca acolo, când am ajuns aici nu mi s-a mai părut totul atât de grozav. Atât doar că, dacă m-aș muta mâine în Vancouver, sunt șanse foarte foarte mari să nu mi se mai pară grozave multe lucruri odată ajuns acolo.

În al doilea rând, Canada era ceva temporar, așteptând să mă transfer în State. Și atunci chiar ziceam (și am dat și în scris pe blog de câteva ori) că abia aștept să vin în Redmond. Așa că la tot ce nu îmi convenea, ziceam lasă că e temporar, că oricum nu rămân aici.

Nu știu, trebuie să fac o excursie înpoi în Vancouver să privesc orașul obiectiv de la fața locului, nu din amintiri. Și trebuie să mă plimb mai mult prin Seattle downtown, poate găsesc ceva interesant și aici. În Seattle merg rar pentru că – mi-e groază să conduc prin centru, e greu să găsești parcare și scump (și sunt șanse să îți spargă mașina) și, după cum ziceam, e plin de ciudați. Dar voi încerca. Pentru că ar fi cel mai epic fail să visez câțiva ani să mă mut înapoi și, odată ajuns acolo, să zic “ce fain era în Redmond”. Măcar am timp de gândire.

 

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

