Skip to content

Rustic

20 August 2011

Am scris mai demult despre iepurii din Minoru Park și pescărușii de deasupra parcului pe care îi vedeam pe geam din Richmond. Și despre iepurii și veverițele care umblă prin campusul Microsoft și pe străzile din Redmond. Ei bine astăzi, mergând la cumpărături, am văzut două căprioare care se alergau pe spațiul verde dintre autostradă și rampă. Lăsând la o parte primul meu gând, care a fost “asta nu o să se termine bine”, mi-am dat seama cât de la sat am ajuns și nici nu mi-am dat seama. Bine, cât timp nu văd ursuleți care caută prin gunoi, cum știu că era moda prin Brașov, nu mă plâng🙂

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

