Skip to content

Somn, în sfârșit

31 August 2011

În sfârșit am reușit să trag un somn bun. Am avut câteva zile mizerabile și m-a ajuns oboseala. Cred că nu am mai dormit bine de joia sau vinerea trecută. În principal m-am culcat târziu și m-a trezit Ada tot pe la 5 – 6 dimineața. Pe urmă într-o dimineață a zis soția că se trezește ea dar m-a trezit și pe mine așa că tot n-am reușit să dorm. Pe urmă în altă dimineață m-a trezit cu un ghiont că cică sforăiam… Bine, știu că ea este mai nedormită decât mine dar eu sunt obișnuit să dorm și dacă nu îmi fac somnicul de 8 ore sunt ca un zombie. Mai ales dacă nu îl fac zile la rând.

Am ajuns în așa hal că duminică am uitat că e duminică și trebuie să vorbesc cu ai mei (că noi duminică dimineața avem oră de vorbit pe Messenger). Pur și simplu am uitat de m-a sunat mama îngrijorată pe la 12 că de ce nu sunt pe net. Pe urmă luni la servici nu am mai rezistat și am plecat mai repede acasă cu o migrenă. Și aș fi dormit de dupămasă dar băgasem atâta cafea ca să rezist că nu am reușit. Și ieri deja eram la capătul puterilor. A trecut ziua ca prin ceață. Dar noaptea asta am reușit în sfârșit un somn de vreo 10 ore cred și lucrurile încep să arate mai bine.

Îmi aduce aminte de asta http://theoatmeal.com/pl/minor_differences4/kids.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

